Retourneren
Bent u toch niet tevreden over uw product? Of is het beschadigd? Dan kunt u het product retourneren. Retouren moeten worden aangemeld via ons digitale retourformulier! Daar kunt u aangeven wat u wilt retourneren en kunt u zelf bepalen met welke vervoerder u de artikelen naar ons wilt verzenden. Hou bij het aanmelden van de retouren uw ordernummer bij de hand.
Retourprocedure Online Deurbeslagshop
Om een product te kunnen retourneren hanteren wij de volgende voorwaarden:
- U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren
- De retourkosten zijn voor eigen rekening
- Stuurt u een deel van de order retour, dan krijgt u de verzendkosten niet gecrediteerd
- Indien u een product retour gaat sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden
- Op doordeweekse dagen verwerken we jouw retour tussen 09:00-16:00. Meld u uw retour in het weekend aan? Dan nemen we deze op maandag zo snel mogelijk in behandeling
- Heeft u via bol.com of Amazon besteld? Dan dient u de bestelling via het bol.com of Amazon portaal aan te melden en niet via ons digitale retourformulier
Uw aankoop omruilen?
Het ruilen van een artikel voor een ander artikel, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert de oude artikelen binnen de zichttermijn van 30 dagen en geeft uw nieuwe bestelling door via onze website. Het bedrag dat u voor de oude artikelen heeft betaald, wordt zodra de artikelen bij ons binnen zijn, zo snel mogelijk aan u retour betaald.